MEMEK KETAT KONAK MELANCAP AWEK MELAYU DARA BOGEL CIPAP GATAL DATIN MAK JANDA HENJUT MEMANTAT BUDAK SEKOLAH MEMEK KETAT MENCENGKAM CIPAP KETAT DAN SENDAT KELENTIT CIPAP TAK SUNAT

T3:22 PM

Ngentot dan pancut si shida

Cerita ni berlaku kat sekolahaku kat around bandar JB ni. So aku nie bekas penuntut SMKTTA 98 tapi kejadian yang berlaku nie ialah semasa hari sabtu dalam bulan nie sebab ada biasalahkan time nie budak Universiti dah cuti so aku pun terkejut jugak la sebab awek aku nie ade sekali, aku ingatkan die tak ingat kat Sekolah and especially kat aku. So dipendekkan cerita, masa tu aku nampak awek aku nie jalan nak pergi ke Toilet perempuan dan memandangkan adik aku nie dah stim gila nak rasmikan dara awek aku nie,

aku pun terus pergi kat dia dan tanya dia, "Shida, kau pernah tengok burung kencing tak ?" dia jawab tak pernah. So, aku pun cecepat la pergi kat sebelah dia dan aku tengok kat sekeliling takde orang tangan aku pun merayap kat sekeliling pinggang macam cerita TITANIC..ha..ha..dia dah panic dah, tapi aku gurau-gurai kat dia, kau dah kena main ehhh Shida ? Shida cakap "tekdelah", Kalau kau nak try la aku, dara lagi tau...huii marah nampak. Aku apa lagi, tangan aku tadi yang tengah merayap terus masuk ke dala m seluar dia dan tetiba aje aku rasa basah aje kat bahagian sulit dia tu, aku faham sangat dah mesti dia pun stim jugak. Aku cakap kat dia, ehh jom la masuk bilik PBSM kat sana ada katil senang le aku nak henjut kau.!

Kita orang pun pergi sana dan disebabkan takde cikgu dan student pun yang nampak maka aku terus kunci pintu dari dalam, pintu jenis pusing-pusing la..pandai. Lepas tu aku pergi kat Shida aku baringkan dia kat katil dan aku tengok awek aku nie dah feel high, aku terus cium mulut dia sampai 5 minit. Sambil-sambil tu tangan aku merayap cari zip jeans awek aku nie. Lepas cium aje aku nak bukak baju die tapi die tepis-tepisan manja, alahai padahal nak tu, so aku pun cakap kena main ni sedap, lepas tu terus senang aje aku bukak baju dia...and MY GOD tak pakai BRA pun...yelahkan pakai T-shirt hitam tak nampak le dalam...nampak mahkota seorang perempuan tambah lagi tetek dia beso beb putih-putih dan merah-merah kelebaman...so aku terus hisap tetek dia, dia dah tak tahan...nafas punya kencang, dalam! masa sama pergerakan tangan aku nak bukak zip jeans dia mudahkan aku so aku pun londehkan jeans dia dan kemudian aku londeh seluar dalam dia and fuuiii...rata lagi tak nampak pun sebulu-bulu...cukur nie...aku terus jilat panties dia dan dalam masa sama dia lucutkan seluar aku terkejut aku tak perasan sampai seluar dalam aku dia londehkan terus...masa nie kita orang dah naked 100%.

Masa tu aku tengok Shida dah dengus kuat dah, aku teruskan jilat mulut dia, leher dia and paling best sekali tetek dia dan panties dia sampai terasa cairan yang harum baunya...aku jilat lagi panties awek aku nie bagi dia puas dan awek aku ni pegang kepala aku yang sedang dekat panties dia tu...dia fell high habis sampai terjerit arghhh...aku tambah feel high lagi pusingkan badan dia dan jilat bontot dia pulak, time ni jari-jemari dia macam rimau nak cakar mangsanya...ganas sungguh...jerit ganas arghhh...arghh...muka dia nampak ganas time tu sebab fell high yang maksyuk. Kemudian aku masukkan 3 batang jari aku kat lubang bontot dia dan buat apa lagi kalau tak sorong-tarik. Dah, die fell tahap ke-3, perghh...aku bagi dia high sampai cairan dia keluar lagi kali nie menjerit kuat gile arghh...ah..ah...nasib baik bilik PBSM dekat dengan padang kalau tak naya kitaorang. Then, aku suruh Shida jilat batang aku pulak, dia kata tak pernah rasa la sebelum nie, aku cakap nanti aku ajar la...masa dia kulum tu aku tak ingat dunia lagi dah, aku terus high dikolom awek aku nie...power betul mulut dia tak padan kecik...ah..ah...jerit aku slow-slow..aku cakap Shida, aku tak tahan nie, aku pancut ke dalam jelah...tak sempat dia nak tarik mulut dia air mani aku dah masuk kat dalam mulut dia.

 Dia cakap panas rasenya...kemudian aksi yang ditunggu-tunggu telah tiba, si Shida ni macam paham-paham aje, aku rase Shida ni dah tengok tape blue agaknya. Dia terus baring kat katil, aku buat slow-slow, cium leher dia bagi feel high dan dalam masa yang sama aku pegang adik aku terus aje masukkan kat pintu panties awek aku nie, ketatnya, dara lagi...aku cuba la! gi, kali nie kuat sikit..aku cuba sondol lagi, dan lagi, dan lagi..ah..ah..ah..hayun punya hayun...akhirnya awek aku menjerit lagi sebab pintu dara dia dah pecah jugak angkara adik jahat aku ni. Time tu aku tengok muka Shida pucat aje, tapi aku tau dia kena jugak SEKS dengan aku. Then, acara masuk-keluar,masuk-keluar amat mudah bagi adik aku ni...awek aku nie terus cum...berpeluh kitaorang walau bukak kipas...dalam setengah jam masuk-keluar,masuk-keluar. Kemudian aku keluarkan adik aku, suruh Shida nie tonggeng pulak, aku masuk sikit-sikit kemudian tolak,tolak,tolakkkkk...and tembus lagi dara dia aku hayun sederhana aje...si Shida cum power...arghh..argh..ah..ah..."Jepp lajukan lagi hayun kau tu" huih..aku apa lagi hayun, hayun, hayun...kitaorang sama-sama sampai ke kemuncak SEKS yang sebenarnya.

 Dalam setengah jam aku henjut, hayun dia, aku cakap kat Shida, aku pancut kat dalam la sebab nanti kau rasa nikmat seks yang maha power, dia kata OK...tapi biar lama sikit air mani kau pancut tu...perghh..Shida ni o pen minded habis. 5 minit terakhir, aku dah tak tahan lagi dah...Shida pun high yang teramat maha sebab dia pun rase nak keluar lagi cair tu kata dia, so finally...jeng..jeng..ilekss beb...keep cool..so pancutan air mani ke dalam bontot awek aku nie, terlepas juga akhirnya, dalam masa yang sama aku dapat rase batang adik aku licin aje...disebabkan rasa licin tu, adik aku rasa gatal-gatal sebab nikmat cairan si Shida ni, nikmatnya pehh...aku time tu jangan cakaplah dah berapa kali high..yang paling high dalam dunia...so, lepas tu aku baring dengan Shida, adik aku tak keluarkan lagi daripada bontot awek aku nie, awek aku baring menyiarap sementara aku kat atas, aku cakap kat dia, "So macam mana pertama kali kena SEKS ?"dia kata nak lagi..aku cakap no problem, bila-bila aje boleh.

Lepas tu aku cium dia, belai dia macam isteri aku pulak..ahaxx. Akcir cerita lepas kita orang pakai baju dan seluar..aku cakap kat Shida, "Shida cover-cover sikit cara kau jalan tu, nanti member-member lain syak pulak"...dia senyum, pahamlah tu...time nak keluar...tegok line clear..Shida dan aku pun terus balik rumah masing-masing...
Back To Top