MEMEK KETAT KONAK MELANCAP AWEK MELAYU DARA BOGEL CIPAP GATAL DATIN MAK JANDA HENJUT MEMANTAT BUDAK SEKOLAH MEMEK KETAT MENCENGKAM CIPAP KETAT DAN SENDAT KELENTIT CIPAP TAK SUNAT

T8:32 AM

Bersetubuh Dengan Si dara Fazura Gadis Melayu Bogel

Bersetubuh Dengan Si dara Fazura Gadis Melayu Bogel

Mula-mula terasa pedih pada bahagian bibir, lama-kelamaan rasa pedih itu terhindar dengan rasa seronok dan sedap. Aku melegakan ruang di cipapku dengan mengoyangkan punggung lebarku. Dalam ngoi-ngoi, desah, renggek, raung dan jeritanku, Abang N memacu butuhnya ke dalam cipapku, yang kini sudah mampu menerima seluruhnya sampai ke pangkal batang yang rapat ke dinding tundunku. “Makk.. Adui sakitnya.. Makk.. Adui sedapnya kote Abang nn.. Senakk.. Keras.. Arghh.. Urghh.. Fuck mee hard,” jeritku bising sambil kami berdua menghonggah tubuh masing-masing dalam peluh yang memercik.

Aku klimaks dulu dua kali, barulah Abang N klimaks dengan melepaskan berdas-das tembakan air maninya dalam lubang pukiku. Terasa hangat dan menyengat sehingga air maninya meleleh keluar dari lubang cipapku. Kemudian dia memancutkan air maninya ke bahagian tetekku dan tak lupa dalam mulutku.

Bayangkan pertama-kali aku menelan air maninya. Wow.. Sesungguhnya it was a good and wild fuck dan aku bahagia dengan penemuan dan pengalaman baru ini. Aku tidak menyesal dengan apa yang telah aku lakukan. Aku tahu kemampuan suamiku, Abang Helmi dalam permainan ini. Tidak pernah aku merasakan kepuasan yang semaksima yang aku rasakan dengan kongkekan Abang N. Inilah permulaan dan pengenalan kepada nafsu jalangku.. Kaget dan terpesona-aku berpeluang melihat CD, aku dan Abang N sedang beraksi bersetubuh/making love. Our very own. It is our secret. O migod.. This man is a great lover. There’s a lot of secrets with and surrounding him. But I terjumpa satu sahaja. He’s care-less I suppose but I was not shocked.

Aku memainkan CD, pada satu petang sebelum kami nak make love dalam master bedroomnya, konon nak memanaskan badan/warmingup. Aku memasangnya dan Abang N kebetulan busy sikit menjawab panggilan telefon di study roomnya. Jadi aku sahaja yang menonton CD itu. CD kamilah.. Hehe! Yang kulihat!! Adikku Rosnah sedang beraksi, difuck Abang N. O migod..my little sister, Rosnah really enjoyed the fuck dan percayalah adikku Rosnah, was bleeding dicipapnya, goshed she was shocked apabila melihat pukinya berdarah dan menjerit sakit but later enjoyed the fuck seperti yang ditayangkan dalam CD itu. Rupanya Abang N yang mewanitakan dan memecah dara adikku, Rosnah.
Back To Top