Pengalaman seks di sabah

Hal ini terjadi pada tahun 2010... aku ngajar di sabah dan menyewa rumah. tuan rumahnya kakitangan kerajaan negeri hensem tp dah berkeluarga. nak terjadi la ari tu saya call dia pasal paip di bilik mandi rosak dia kata akan datang lepas dia kerja. agak2 kul 8 mlm dia pun sampai. "map cikgu,lewat saya datang ni banyak kerja kat pejabat" "Tak pa dari tak datang, problem tul saya x dapat mandi bang" "kalau cikgu ni x payah mandi tetap wangi dan cantik" puji tuan rumah. "eh... ke situ lak abang ni" atiku kembang dipuji. kami pun kebilik mandi aku tunjukkan paip yang bermasalah tu. kala ia melihat dan memegang batang paip tu tiba-tiba terpancut air sehingg basah kucup tuan rumah ku yan hensem tu. dia pun membuka bajunya aku melirik dan berdenyut-denyut pepekku masa melihat tubah sasa tuan rumahku tu. aku meninggalkannya agar dapat membaiki kerosakkan tersebut. 10 minit begitu ku dengar ia memanggil aku pun terus masuk kebilik air aku terpegun melihat ia hanya memakai underwear je dan bonjolan melintang itu membangkitkan nafsu serakahku aku terus memegang koneknya yang besar tu dia terus mengucup bibirku ngan penuh lembut..tangan meramas-ramas tetek ku yg sedang besarnya. aku diangkat ke bilik dan direbahkan di kati bujangku. tubuhku tiada pun seurat benang. mazlan, nama tuan rumahku ni. mazlan trus mengomol tubuhku yang kecil menjilat mengucup setiap penjuru tubuh. air maziku mengalir deras... membasahi celah kangkangku... puting tetekku abis diisap digigit gigit aku hanya menyerah...enak sedap geli dsbnya... aku diawang-awangan dah lupa aku anak, tunagan orang dan tuhanku... bijik kelentitku dijilat abang mazlan aku mengerang kesedapan tak malu.... paling aku tak tahan bila biji kelintitku diisap-isap tanpa henti seluruh tubuhk mengigil kesedpan aku terus menjerit kesedapan mencapai puncak nikmat perkentotan...... masa tu juga butuh abg mazlan yang besar merodok masuk ke pepek kecikku aku terjerit lagi perutku mengeras menahan asakan butuh @konek yang besarku rasa kepalanya... aku dah tak sedar berapa kali aku klimaxs.... berbagai posisi aku dikerjakan... "cikgu saya pancut dalam atau luar?" "mana-mana abang la....." ku rasa lubang pepek ku spt terbakar kerana asakan bertubi-tubi dari konek abg. mazlan tiba-tiba dia mendengus kuat spt. kerbau kena sembeleh aku pun terjerit sama kerana batang butuhnya mengembang besar memancut air maninya yang nikmat.... kami terlena selama 30 minit dalam keadaan bogel aku dulu tersedar lalu ku bangunkan abang mazlan takut-takut kedapatan oleh housemateku yg pi keluar makan ngankawan2nya. alangkah malu dan terperanjatnya kami berdua bila di sergah noor " Haaaa..!!!! ni kerja kamu yee... aku bg tau isteri abang ye.... aku mau share gak butuh abng tu...hehehehe..... " "ok.. boleh tp janji jgn bgtau wife i yee... " "nnt abang call kita men bertiga.... " akutersenyum puas kali ni housemateku pun terlibat